diff --git a/LICENSE b/LICENSE
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index 0000000000000000000000000000000000000000..f93450da0a463d0f82a6266d92dba7f68e91f14e
--- /dev/null
+++ b/LICENSE
@@ -0,0 +1,21 @@
+MIT License
+
+Copyright (c) 2022 kihyun lee
+
+Permission is hereby granted, free of charge, to any person obtaining a copy
+of this software and associated documentation files (the "Software"), to deal
+in the Software without restriction, including without limitation the rights
+to use, copy, modify, merge, publish, distribute, sublicense, and/or sell
+copies of the Software, and to permit persons to whom the Software is
+furnished to do so, subject to the following conditions:
+
+The above copyright notice and this permission notice shall be included in all
+copies or substantial portions of the Software.
+
+THE SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS", WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EXPRESS OR
+IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY,
+FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE AND NONINFRINGEMENT. IN NO EVENT SHALL THE
+AUTHORS OR COPYRIGHT HOLDERS BE LIABLE FOR ANY CLAIM, DAMAGES OR OTHER
+LIABILITY, WHETHER IN AN ACTION OF CONTRACT, TORT OR OTHERWISE, ARISING FROM,
+OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN THE
+SOFTWARE.
diff --git a/README.md b/README.md
index 5ee20c0f7de7f630e9855143bf6c26b3446cf5c3..e9376bf9b3d3499dcc714908eff7fecee28741fd 100644
--- a/README.md
+++ b/README.md
@@ -9,13 +9,21 @@
 >THREE.BoxGeometry는 각 면에 대해 다른 텍스쳐 맵핑을 지정할 수 있습니다.
 
 const loader = new THREE.TextureLoader();
+
 const materials = [
+
     new THREE.MeshBasicMaterial({ map: loader.load("flower-1.jpg") }),
+
     new THREE.MeshBasicMaterial({ map: loader.load("flower-2.jpg") }),
+
     new THREE.MeshBasicMaterial({ map: loader.load("flower-3.jpg") }),
+
     new THREE.MeshBasicMaterial({ map: loader.load("flower-4.jpg") }),
+
     new THREE.MeshBasicMaterial({ map: loader.load("flower-5.jpg") }),
+
     new THREE.MeshBasicMaterial({ map: loader.load("flower-6.jpg") }),
+
 ];
 
 >이와 같이 박스에 텍스쳐를 입히려면 사진을 Loader에 넣어서 매핑할 수 있습니다.
@@ -24,26 +32,34 @@ const materials = [
 >그리고 더 나아가 주변 환경이 비치도록 Reflection 을 이용할 수도 있습니다.
 
 const path = 'https://raw.githubusercontent.com/tamani-coding/threejs-texture-maps/main/dist/Metal_Tiles_003_';
-	const urls = [
-					path+'ambientOcclusion.jpg', path+'basecolor.jpg', 
-					path+'metallic.jpg', path+'metallic.jpg', 
-					path+'normal.jpg', path+'roughness.jpg'
-				];
+
+const urls = [
+				path+'ambientOcclusion.jpg', path+'basecolor.jpg', 
+				path+'metallic.jpg', path+'metallic.jpg', 
+				path+'normal.jpg', path+'roughness.jpg'
+			];
 	
-	const reflectionCube = new THREE.CubeTextureLoader().load( urls );
-	scene.background = reflectionCube;
-	const material1 = new THREE.MeshPhongMaterial( 
-	{ color: 0x00ffff, envMap: reflectionCube, combine: THREE.MixOperation, reflectivity: 0.5 } );
-	const material2 = new THREE.MeshLambertMaterial( 
-	{ color: 0xffffff, envMap: reflectionCube, combine: THREE.MixOperation, reflectivity: 0.5 } );
-	const material3 = new THREE.MeshLambertMaterial( 
-	{ color: 0xffff00, envMap: reflectionCube, combine: THREE.MixOperation, reflectivity: 0.5 } );
+const reflectionCube = new THREE.CubeTextureLoader().load( urls );
+
+scene.background = reflectionCube;
+
+const material1 = new THREE.MeshPhongMaterial( 
+{ color: 0x00ffff, envMap: reflectionCube, combine: THREE.MixOperation, reflectivity: 0.5 } );
+
+const material2 = new THREE.MeshLambertMaterial( 
+{ color: 0xffffff, envMap: reflectionCube, combine: THREE.MixOperation, reflectivity: 0.5 } );
+
+const material3 = new THREE.MeshLambertMaterial( 
+{ color: 0xffff00, envMap: reflectionCube, combine: THREE.MixOperation, reflectivity: 0.5 } );
+
 
 > 여기서 반사가 얼마나 되는지 조절하려면 reflectivity를 수정하면 됩니다.
+
 > envMap를 reflectionCube로 설정했기에 반사를 활용할 수 있습니다.
 
 
 ## 느낀점
-Html과 js가 익숙치 않아서 기말고사 끝나고 하려니 정말 어려워서 진전없는 시간이 많이 반복되었습니다. 그래서 제대로 된 결과물을 내지 못하여 너무 아쉬움이 많이 남습니다. 그래픽스를 배우면서 흥미로운 부분이 정말 많았고, 그만큼 어려웠던것 같습니다.
 
-> 3d 이미지 출처 : https://3dtextures.me
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+Html과 js가 익숙치 않아서 기말고사 끝나고 하려니 정말 어려워서 진전없는 시간이 많이 반복되었습니다. 특히 html을 제대로 다루지 못하는 탓에 시간이 더 많이 소모되었습니다. 그래서 제대로 된 결과물을 내지 못하여 너무 아쉬움이 많이 남습니다. 그래픽스를 배우면서 흥미로운 부분이 정말 많았고, 그만큼 어려웠던것 같습니다. 앞으로는 시간에 여유를 두고 하도록 하겠습니다.
+
+> 3d 이미지 출처 : https://3dtextures.me